tisdag, juni 21, 2011

like a broken record.

Sen insomning och tidigt uppvaknande. Igen. Börjar kännas som den där svenska filmen Naken som kom för flera, flera, flera år sedan (hittade ingen trailer till den). Samma morgon, samma sak. Hade jag inte vetat att det var tisdag och inte måndag (vilket inte kommer vara lika säkert senare eftersom jag oftast är väldigt dagavild) hade det varit väldigt läskigt.

Regnet fortsätter ösa ner ute. Vilket egentligen inte gör så mycket för jag har en hel del att stå i här hemma. Men det hade gärna fått vara lite bättre väder för då hade jag ju haft en ursäkt till att inte ta itu med allting här hemma. Det är så in i bomben tråkigt. Kanske därför som jag skjutit på det tills nu!? Äsch, jag är så jävla trött så jag har ingen aning om vad jag ska babblar om.

Inga kommentarer: