tisdag, juni 07, 2011

it's freakin' hot in here.

Shit! Har gjort hemmagjorda powerbars. Tänkte att jag var tvungen att testa. Ska ta en ikväll så då återkommer jag om de blev goda. Just nu har jag inne tio stycken muffins med jordgubbar i. Smeten var god, så jag antar att muffinsarna blir goda också.

Dock är det väldigt varmt i köket just nu. Ugnen har varit på ett par timmar (powerbarserna (vad heter det i plural?) skulle vara inne i en och en halv timme) och det är strålande sol ute. Jag håller på att dö typ.

Hade tänkt dammsuga när jag ändå är i farten, men jag tror inte jag pallar det, haha. Ska strax ner i tvättstugan och sätta i den sista maskinen och sedan ska jag sätta mig på balkongen. Kommer ju inte vara så mycket svalare där, men jag får ju i alla fall lite fin färg.

Inga kommentarer: