tisdag, juni 28, 2011

I don't think so.

För två år sedan var jag ledig totalt tio dagar i hela juli, utspritt. I fjol jobbade jag inte lika mycket och hade faktiskt tio dagars ledighet i en följd. I år är det likt schemat för två år sedan. Sju dagar i juli är jag ledig och de sitter inte ihop. Jag är typ ledig en dag, jobbar fem, ledig en, jobbar sex och så vidare...

Dock kommer min längsta ledighet i år den här helgen. Är ledig i tre dagar i rad (torsdag, fredag och lördag) och jag ser fram emot dessa dagar väldigt mycket. Min "chef" frågade för en stund sedan om jag ville jobba fredag. Skulle inte tro det. Behöver några dagars ledighet i en följd innan mardrömsschemat drar igång.

Ja, jag har själv valt att jobba så mycket som möjligt. Men det är helt jävla sjukt hur mycket det blir i juli. Det enda positiva som jag kan tänka på just nu är att lönen som kommer i augusti kommer vara gode nice. Det är väl det jag får tänka när jag jobbar min sjunde dag i rad i slutet av juli. Suck.