onsdag, juni 22, 2011

the day has finally arrived.

En fruktansvärd natt. Har vaknat ungefär en gång i timmen och det tog väääldigt länge innan jag somnade och som vanligt när jag har ställt klockan sover jag som bäst när den ringer, trots att den ringer långt efter mina tidigare uppvakningstider. Så jävla irriterande.

Men idag är en bra dag, trots att regnet fortfarande envisas med att falla ner från himlen (det är okej nu, vi vet att det kan regna, snälla sluta!). Jag ska gå och bädda sängen, klä på mig och sedan vänta på att telefonen ringer, då ska jag fara iväg och hämta min lillasyster som ska komma och hälsa på tills imorrn.

Första gången på hundra år (typ) som vi ska umgås bara hon och jag. Tror att hon var typ fem-sex år senast och idag är hon fjorton. You do the math! Så, bara att slå igång lite bra musik (hatar när det är tyst runt omkring mig) och göra det jag ska göra. Regn och dålig sömn ska inte få förstöra mitt humör idag.

Inga kommentarer: