torsdag, juni 23, 2011

breaking in my new shoes.

Har spenderat dagen i Luleå. Vi skulle "dumpa" lillasyster hos hennes mamma som också var där och shoppade. Mycket trevlig dag har det varit. Jag kom hem med två par nya skor (bilder kommer en annan gång) och ett par mjukisshorts, som kommer vara guld på stranden (om nu sommaren kommer tillbaka vill säga). Jag är chockad att jag fick med mig älskade, men han kanske har saknat mig när han varit borta, haha.

Nu sitter jag på jobbet. VK är det idag och det känns väl som det brukar, det vill säga att jag hellre hade velat vara hemma. Men det beror bara på att jag är trött (varför är jag så trött hela tiden?), jag tycker ju om mitt jobb så det är inte där skon klämmer. Nåväl, jag brukar ju överleva trots trötthet, så det ska väl inte bli några problem idag heller.

Inga kommentarer: