tisdag, juni 21, 2011

a birthday in heaven.

Idag är en speciell dag. Känns dock inte så roligt att jag inte får tillbringa den med den som det handlar om. Jag hade kunnat ge vad som helst för att få ha henne här hos mig just idag. Men livet fungerar inte så. Jag vet ju att hon har det bättre där hon är idag och jag vet också att mormor och morfar tar hand om henne och ger henne extra mycket kärlek idag.

Men jag saknar henne så otroligt mycket. Det har snart gått tre månader sedan vi skiljdes åt alldeles för tidigt och det går inte en dag utan att jag tänker på henne. Saknaden är störst medan älskade är borta för då känner jag verkligen av tystnaden som blivit utan henne. Min allra bästa vän, som aldrig lämnade min sida. Som alltid var lika fin och underbar. Min bästa vän som idag skulle ha blivit nio år.

Hoppas du får en underbar födelsedag med mycket gott att tugga på.
Jag saknar dig jättemycket och önskar jag kunde få vara tillsammans med dig igen.
Du är och kommer alltid vara min bästa vän.
Grattis på födelsedagen mitt älskade gullegryn!

♥♥♥♥♥

1 kommentar:

Clara sa...

åh:( jobbigt... förstår dig! Grattis till fin vovven och så skickar jag upp ett ben eller två till henne i himlen i tanken! :) <3