söndag, maj 01, 2011

there's always something in the way.

Det är alltid någonting som kommer i vägen när jag ska träna. Suck och stön. Idag var det kylan som ställde till det. De flesta av er vet ju att blodcirkulationen i mina fötter är nästintill obefintlig och detta medför att mina tår blir riktigt iskalla och känseln försvinner.

Hann vara med i typ fem minuter innan tårna domnade bort. Inte kul att inte ha någon känsel i tårna när du ska träna fotboll. Så det var bara att gå och byta skor och sedan stå vid sidan om och titta på. Jag blir så jävla less.

Annars då? Ja, gårdagen var helt underbar. Riktigt god mat, värdelös VM-premiär för Tre Kronor, sjukt roligt spel och ett alldeles fantastiskt sällskap. Cykelturen till och från Skuthamn hamnar tyvärr inte med på bra-listan. Det var jobbigt med alla backarna och mitt knä mår inte bra när man cyklar. Men de bra sakerna överväger, så jag tänker inte så mycket på det andra.

Denna söndag, första maj har jag spenderat i soffan. Har sett lite serier och läst litegrann. Är inne på tredje boken nu och det är ju nu det börjar bli riktigt bra (i alla fall filmerna) så jag skulle helst vilja vara hemma nu med min tekopp och boken. Men istället sitter jag på jobbet (Mora) och ska snart äta äggmackor. Boken är kvar hemma och det är nog lika bra, för om jag tagit med den hade jag nog läst in den istället, haha.

Inga kommentarer: