lördag, maj 14, 2011

my life is pretty great.

Har varit på stan med älskade. Lunch på Nodo (var inte lika lyrisk som han i kassan över potatissalladen, haha) och sedan gjorde vi det vi var där för, bolaget. Har även hunnit gå igenom garderoben och jag har faktiskt hittat någonting att ha på mig ikväll. Halleluja!

Dock ska jag vara barfota (det är ju faktiskt typ sommar), så jag måste göra någonting åt mina fötter. De är äckliga... Hm, nu kom jag dock på att jag kan ju ha med mig ett par sockar att ha inomhus, dels för att fötterna slipper frysa (även om det är sommar fryser dem, inte kul) och dels slipper ju folket se mina fula fötter. Bra, då var det löst, då behöver jag inte tänka mer på det.

Nu kan jag istället luta mig tillbaka i soffan och se lite serier innan det är dags för att börja fixa till sig. Lockar i håret ska jag ha. Tyvärr stämmer inte bilden i huvudet överens med det senare resultatet (har haft lockar förut, så jag vet hur det brukar se ut), det är tråkigt. Men jag ska ändå ha det. Jaja, jag ska sluta svamla och lägga mig i soffan istället.

Inga kommentarer: