tisdag, maj 17, 2011

he needs to be at home.

Tänkte göra mig en god middag. Kycklingfajita med guacamole. I tanken smakade det awesome och det såg gott ut, men så började jag äta. Besvikelsen var enorm. Det smakade äckelpäckel. Så typiskt.

Det är uppenbart att jag inte ska sväva ut i köket, jag ska hålla mig till maträtter jag har gjort förut och vet är gott. Det är älskade som är bra på att sväva omkring i köket. Usch och fy. Han får helt enkelt sluta resa iväg för jag måste ju få äta god mat, haha.

De ringde från jobbet, så jag ska strax fara dit. Känner dock inte för att stressa för det VLT som står på schemat. Sedan ringde de strax efter fyra, så jag måste ju faktiskt få lite tid att förbereda mig och även om jag inte åt upp all mat måste ju de få tuggorna (som jag tvingade i mig) få ramla ner i magen.

Inga kommentarer: