fredag, maj 06, 2011

everything is important.

Det går ganska bra än så länge. Har blivit tilldelad att läsa tidningen ST Press (roligare tidningar har jag läst). Det positiva är att jag har fått alla sidorna. Det negativa är att varenda ord i hela tidningen ska läsas in.

Har läst i en timme drygt. Men jag känner att ryggen kommer snart gå av och syret inne i studion är på väg att ta slut. Så jag vädrar och sitter ner en stund. Fan, nu börjar magen kurra och jag visste inte hur länge detta skulle ta, så jag har inte med mig någon mat. Typiskt.

Jaja, jag ska gå in och läsa lite till och sedan ringa och se om älskade kanske kan komma förbi med något ätbart. Han är på jobbet (yes, jag vet, vad händer?!) och förhoppningsvis är han inte alltför upptagen, för jag är inte så sugen på att cykla och handla mat. Äsch, jag måste gå in igen nu så att jag slipper sitta här hela kvällen och natten.

Inga kommentarer: