onsdag, april 27, 2011

you're the voice, try and understand it.

Har varit en sväng på jobbet och läst in lite texter. De högre upp vill ha våra röster till olika texter, bland annat ett avsnitt från Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Det var riktigt kul. Hoppas att de tycker jag är världsbäst på att läsa och att det rullar inte lite jobb, haha.

Nu ska vi (jag och pojkarna) tydligen och äta lunch på Furuborg, men först måste vi byta däck på bilen, för de nya sommardäcken tar just nu upp väldigt mycket plats i baksätet. Men det verkar som att älskade är upptagen med sin nya älskare, så jag får väl gå och köra hit bilen och göra plats i förrådet för vinterdäcken. Bytet däremot tänker jag inte ge mig på, för jag litar inte på min styrka och hur kul är det om däcken skulle lossna helt plötsligt?

1 kommentar:

sasayth sa...

informative post Balenciaga Dolabuy read the full info here best replica bags online hop over to this site best replica bags