lördag, april 23, 2011

this time I'm going in.

En sån underbar dag det har varit idag. Har legat i endast underställ ute på Gruttor (ska uttalas med "K") och började bara frysa när vi skulle fara hem, för då kom vinden. En underbar dag, som sagt. Men det är lite varmt i ansiktet just nu, men det brukar gå över efter en stund, har ändå varit duktig och smort in mig varje dag vi varit ute för jag vill inte gå igenom det jag gick igenom för några år sedan, det var inte kul.

Nåväl, ska nog lägga mig och läsa en stund och bara fortsätta ta det lugnt innan det vankas påskmiddag och sedan tror jag det är badtunna som gäller ikväll och tidigare år har jag alltid missat detta på grund av olika orsaker, så i år blir det premiär och ingenting ska stoppa mig. Om jag råkar somna medan jag läser får de helt enkelt bära dit mig och släppa ner mig. Så är det bara!

1 kommentar:

clara sa...

hahahahah du ligger å sover i badkaret sen också när de burit dit dig ;) ligger som ett litet mongo och snarkar å glider under vattenytan. HAHAHAH kunde inte låta bli ;) hoppas ni har mys!!