torsdag, april 28, 2011

raindrops keep falling on my head.

Har tagit årets första cykeltur ikväll. Det var jobbigt, men ganska skönt. Dock väldigt blött på hemvägen, men det är svårt att hålla sig torr när det spöregnar.

Har annars haft en riktig bra dag. Först skruva lite i bilen (inte jag då, men älskade, jag satt på bron och solade), sedan stros och lunch med världens bästa. Hem för att spela lite Xbox (har köpt ett spel som jag gillar) och sedan avslutades kvällen hos Jecka med de andra fina brudarna. Mycket trevligt.

Nu ska jag däremot koka mig en kopp te och antingen läsa lite eller spela lite. Har inte bestämt mig. Skulle tro att jag fastnar i det sistnämnda, men det beror lite på om pojkarna lyckades lösa problemet som uppstod precis då jag skulle fara. Annars har jag ju ett helt okej alternativ, haha.

Inga kommentarer: