lördag, april 30, 2011

I wish I had done things differently.

Alltså, jag är fan knäpp. Igår klagade jag för att jag hade tagit ur öronpropparna mitt i natten och tänkte att jag inte skulle göra om samma sak inatt. Men vad händer då? Jo, då stoppar jag inte in dem överhuvudtaget. Suck.

Det gjorde att jag vaknade kring halv sex. Gick upp, åt lite, såg lite serier och sedan la mig ner och somnade om kring åtta. Vaknade halv elva av att älskades telefon ringde. Jag hoppas verkligen att kvällen blir rolig, för jag vill inte somna när vi ska umgås med folk.

Nåväl, som vanligt; glöm och gå vidare. Idag ska vi först fara iväg till stugan med lite möbler som vi inte vill ha längre. Blir väl att vara där ett tag med mamsen. Sedan ikväll väntar grill och mys hos svåger och svägerskan på Skuthamn. Mycket trevligt. Men nu ska jag klä på mig och se till att älskade gör detsamma, för jag vill inte stressa ett enda dugg idag, för det kan bli så otrevligt då.

Inga kommentarer: