söndag, april 10, 2011

I don't know. Do you know?

Att vakna klockan sju och sedan inte ta någon powernap under dagen, är ingen bra idé om du heter Anna Lu och ska gå ut på krogen. Hann vara ute i typ en halvtimme innan tröttheten kom som ett slag i magen. Jävla fan! Förlåt för de hårda orden, men jag orkar inte skriva något annat.

Äsch, nu svamlar jag som bara den. Men jag skyller på alla cidrar som runnit ner genom halsen och ut i blodet. Alkohol är djävulens påfund. Det vet både jag och du, som läser detta. Så är det och så kommer det att förbli. Haha, jag vet att jag svamlar, men jag tycker det är rätt kul. Nåväl, nu ska jag äta litegrann (även om jag inte tror att det kommer gå så bra) och sedan krypa ner. Jag skulle tro att jag somnar väldigt fort.

Det skulle dock kunna sluta med att jag somnar där jag sitter. Det vore inte kul. Inte för min rygg och inte för mig i allmänhet. Fan, jag har ingen aning vad jag skriver, så jag ska sluta. Jag lovar. Eller, ska jag fortsätta? Jag vet inte. Okej, jag slutar... Förresten, om ni inte redan har hunnit räkna ut det så är detta ett fylleinlägg. Yes is it!

1 kommentar:

Dr Zandra sa...

Hahaha! Du är för rolig, du...
Och nej, inga stavfel här inte. :)