måndag, april 18, 2011

the pain want go away.

Det sägs att det är måndag idag, men jag vet inte. Känns inte som måndag. Ryggläget är dåligt idag, känns som att jag inte orkar vara upprätt. Ryggraden känns styv och tung så jag faller typ ihop om jag står upp. För tillfället halvsitter jag lutad mot några kuddar, det gör ont, men det är ändå skönare än att sitta ordentligt.

Idag far vi till Jutis. En hel veckas fjällsemester. Ska bli otroligt skönt att komma hemifrån och förhoppningsvis får vi underbart väder hela veckan och jag hoppas verkligen att stormen som är här i Piteå, stannar i Piteå för jag vill inte ha den där uppe. Dock ser jag inte fram emot flera timmar i en bil med den här ryggen, men kanske jag får ta någon liten bensträckare efter vägen så att jag inte blir liggande hela veckan, för hur kul blir det?

Inga kommentarer: