lördag, mars 12, 2011

you made your way to my heart.

Kroppen är inställd på att vakna tidigt och tydligen spelar det ingen roll hur länge man är vaken (somnade tre igår). Tycker att kroppen borde vara inställd på antalet timmar istället för klockslag. Idag hade det känts mycket bättre.

Men jag ska inte klaga alltför mycket. Solen skiner, det är dock lite minusgrader men inte så farligt och bäst av allt älskade är hemma! Han hann före mig inatt, men jag bryr mig inte, han är hemma och som jag pussade på honom igår. Scheiße! (Som de skulle ha sagt i landet han varit i.)

Vad dagen har att bjuda på vet jag inte. Älskade sover fortfarande och det ska han få göra en stund till i alla fall. Jag ska ut med Tara så att hon får morgonkissa, sedan ska jag mysa ner mig i soffan med god frukost. Vilken underbar dag det här kan bli!

Morgonens låt: Anders Fernette - Run

Inga kommentarer: