onsdag, mars 09, 2011

this is for you...

"This is for three of my ladies. Have a wonderful weekend in London. I hope you'll think of us back home and that you're not having too much fun, haha... I wish I could have travelled with you, but I think you'll do fine without me, even if it's going to be hard, haha... No, jokes aside, you've earned some vacation and when you're back we're going to hang like it's the last day of earth.

xoxo."

Haha, tänkte bara förklara varför jag skrev inlägget på engelska. Jag ville bara förbereda dem på det som komma skall denna helg. Detta språket är vad de kommer att höra runt omkring sig, haha. Jag ska tänka på dem och jag hoppas de njuter, samtidigt som jag hoppas att helgen går fort så att de är hemma snart igen, haha...

2 kommentarer:

Elin sa...

Sööta! Ska bli skoj att hänga då vi kommer tillbaka! Puss <3

J sa...

Haha..;)