fredag, mars 18, 2011

spending my friday at work.

Typiskt. Jag bet mig i kinden när jag åt middag tidigare. Det gjorde ont och nu kan jag inte sluta pilla med tungan just där. Känns även lite svullet för tänderna skaver mer än de brukar. Typiskt.

Förutom att pilla med tungan på mitt sår i munnen, spenderar jag denna fredagskväll på jobbet. Det är jag och VK (plus kollegorna då förstås). Ganska trevligt faktiskt. Men jag är sjukt jävla helvetestrött eftersom jag inte fått sova ordentligt på hela veckan.

Men jag ännu inte somnat på jobbet en enda gång sedan jag började här för två och ett halvt år sedan, så varför skulle jag bryta det mönstret just den här gången? Ska gå in i studion och läsa ett reportage innan hockeyn börjar. En mycket spännande kvartsfinal väntar i Cloetta Center. Så jag kommer då i alla fall inte somna än på någon timme, haha...

Inga kommentarer: