måndag, mars 21, 2011

no space for growth.

Jaha, har dagen innehållit något roligt undrar ni kanske? Nja. Vi har varit och handlat (det är helt sjukt fullt i kylen just nu, haha), sett Due Date (som jag inte alls blev så imponerad av, trodde den skulle vara bättre, men helt klart sevärd), skypat nästan en timme med lovely lillebror och sedan legat i soffan och gjort ingenting alls.

Som ni kanske förstår har jag haft roligare dagar, men det har ändå varit en okej dag för den begynnande irritationen som fanns imorse fick aldrig utrymme att växa och det är positivt. Nu är jag trött, men jag tror att jag ska ligga i soffan en stund till innan jag kryper ner i sängen. Jag borde gå och sova nu medan jag är så här trött, men jag är så jävla trög så jag stannar uppe, haha. Så jävla värdelös!

Inga kommentarer: