torsdag, mars 03, 2011

new race tomorrow.

Nej, det gick inte som jag trodde. Erik vurpade och tappade ledningen. Den norska skådespelaren (tror han heter Mats Ousdal) vann med tjugo sekunder ungefär. Trist, men så är det ibland och jag är grymt imponerad över att Erik har genomgått det här experimentet för han har inte haft det lätt.

Nu är det slut på skidor för idag. Laddar om för herrarnas stafett imorrn (längd). Skidskyttarna har vila tills på lördag. Så det blir inte lika mycket tittande imorrn. Nåväl, ska se lite Scrubs innan jag hoppar i duschen.

Ikväll väntar tjejmiddag på Challenge och jag längtar, dels och framförallt att träffa girlsen, men jag längtar även efter att få klä mig i något annat än mjukisbyxor och sedan längtar jag att få komma ut från lägenheten, haha.

Inga kommentarer: