söndag, mars 27, 2011

my sunday.

Vad ska jag säga om den här dagen då? Ja, inte så mycket. Som alla andra förlorade vi en timme idag, men det har inte gjort så mycket faktiskt. Har knappt märkt av det. Sett hockey med älskade, Tara, svägerskan, svåger och lilla Allis. Hundarna såg dock inte så mycket, den ena morrade och den andra sprang omkring. Så kan det vara.

Nu sitter jag på jobbet. Idag är det Moratidning och då började jag alltså sju, vilket alltid känns lika konstigt. Men jag blev irriterad när Luleå kvitterade, för det betydde att jag missade förlängningen (har inte kanalen på jobbet). Men jag såg sporten när jag kom hit, så det var ju skönt och ännu skönare var det att det var Skellefteå som vann. Yes, jag hejar på Västerbotten i detta sammanhang.

Nåväl, jag ska se om det finns något att läsa. Moratidning är ganska tunn och jag har redan fått två tredjedelar av tidningen, har lite sidor som ligger här på bordet. Åh, nu känns det verkligen som att jag svamlar, så jag går och gör det jag är här för; läsa tidning.

Inga kommentarer: