söndag, mars 20, 2011

maybe I should have slept in my sunglasses?

Tyvärr blev det lite sent igår och det var inte riktigt meningen. Sedan föll rullgardinen ner när jag skulle sova, så det blev en lite tidig morgon också på grund av solen (persienner är inte till någon större hjälp). Men jag börjar bli van vid att sova lite, så jag orkar inte ödsla energi på att bli irriterad.

Idag blir det en lång dag. Ni som följer bloggen (och har gjort det ett tag) vet ju att vi tjejer gillar att ha seriemaraton. Idag är det dags för ännu ett, men det blir "bara" jag och Jecka och det blir inga vampyrer den här gången (jag vet, det är helt galet, haha). Vi ska plöja igenom Harper's Island. Läskigt, spännande och jävligt bra!

1 kommentar:

jecka sa...

Hör bara "One by one.." i huvudet hela tiden. Haha, gaaaaalet. Vet då deff vad jag lär drömma om inatt. Men om CJ är med i den kan det ju it bli annat än bra :) Tack för idag btw, vääldans trevligt! kram