lördag, mars 05, 2011

leaving the tv.

Nu är skiddagen över. Ingen svensk medalj, men det har varit kul att se ändå. Nu ska jag prova lite kläder, ska nämligen på dop imorrn och eftersom det är vinter känns klänning lite väl optimistiskt (även om det är plusgrader, är det några plusgrader för lite för klänning), så jag ska se om min nya tröja passar.

Ikväll ska jag och gullegrynet åka till Bersika. Dopet är i Hortlax, så jag känner att jag lika gärna kan sova i "min" säng på Enrisvägen, haha. Jag och hundarna (Zelma är ju också där) ska se Melodifestivalen och bara mysa. Svärföräldrarna ska bort på middag, så vi har huset för oss själva. Nice. Jaja, jag ska sluta blogga och göra det jag skrev att jag ska göra.

2 kommentarer:

J sa...

Jag tycker ändå du kan ha klänning!! :) med srrumpisar och korta nemas problemas!! Är det minnas tur? Hälsa iaf.. Puss och kram :)

nasash sa...

replica gucci handbags w20 i9p40e8a43 Louis Vuitton replica Bags t10 c5v08a9p54 louis vuitton replica m32 s9z32r2q30