torsdag, mars 10, 2011

if I had a gun...

Blev väckt klockan sex av att det var en fågel som kvittrade väldigt irriterande. Jag kände mig som Michael Rapaport i Vänner, när han och Phoebe ligger i sängen och han skjuter en fågel genom fönstret (hittade tyvärr inget klipp på det). Hade jag haft en pistol/gevär hade jag fan gone crazy on the fucking bird.

Trodde det var okej när fågeljäveln äntligen slutade, men då började en annan fågel skrika och som om inte det var nog så började grannen diska och Tara snarka. Helt jävla crazy morgon. Men jag lyckades somna om till halv tio. Alltid något. Nu ska jag diska, har skjutit på det hela veckan, men idag finns ingen återvändo. Sedan måste jag även dammsuga för sanden har nästan tagit över och det är inte okej, för det är jag och älskade som står på den här adressen och inte någon jävla sand!

Inga kommentarer: