onsdag, mars 16, 2011

I wish it would burn in hell.

När älskade var i Tyskland saknade jag ju honom väldigt mycket. Men det finns en sak som jag inte har saknat (förutom snarkningarna, men de har faktiskt inte stört... Än...), hans jävla alarmklocka. Signalen är hög och jävligt irriterande.

När den ringde imorse var jag mitt i en dröm och självklart drömde jag om Pretty Little Liars (ser jag många avsnitt i en följd av en serie, förföljer det mig i drömmarna) och det var spännande och lite läskigt, så när väl klockan hans ringde höll jag fan på att dö av skräck. Gaaah!

Som om inte det vore nog så började grannen diska klockan sju. Så jag har alltså varit vaken sen klockan sex. Känns otroligt kul. Eller så inte. Har sett lite serier och pratat med pappa, storebror och mamma om dagens tråkigaste händelse. Nu väntar jag på att Elin ska vakna och ringa så att vi kan hänga. Är rätt rastlös kan jag säga.

Inga kommentarer: