lördag, mars 26, 2011

can you hear me now.

Lördag, men det känns som söndag eftersom vi var på krogen igår. Plan Three spelade på Challenge och det var awesome! Dock har jag knappt någon röst idag, men det beror ju på att jag sjöng, skrek och tjoade igår och att jag knappt hade någon röst innan jag for ut, haha.

Har haft besök av storebror också. Han ville kolla in bandet och festa med världens bästa syster, haha. Det var väldigt trevligt och vi hade som sagt riktigt kul. Idag är jag inte så trött som jag trodde, det enda väl att rösten är som den är, men jag får verkligen skylla mig själv, men jag tror att jag ska försöka vara sparsam med pratandet (det brukar ju verkligen gå bra, haha).

Jaja, jag ska se klart Så ska det låta innan det är nedsläpp i Skellefteå Kraft Arena. Sedan väntar födelsedagsmiddag i Bersika. Kvällen kommer sedan att spenderas i soffan i tystnad. Eller åtminstone jag kommer vara tyst, för imorrn ska jag jobba och då behövs ju verkligen rösten.

Inga kommentarer: