lördag, februari 12, 2011

"You rambled on for EIGHTEEN pages!!!"

Tjoho! Jippie! Hade jag kunnat, hade jag hjulat. Slutade göra det efter att jag bröt armen för många, många år sedan och har inte vågat prova efter det. Tidningen är på väg och hämtningen likaså. Älskade ville ha bilen hemma ifall han skulle iväg någonstans. Men känner jag honom rätt har han varit hemma hela kvällen. Nåväl, så länge jag slipper vänta hela natten (för vänta har jag gjort nog för ikväll) så spelar det ju ingen roll.

Väl hemma ska jag äta smörgås. Magen är i uppror. Sedan ska jag krypa ner under mitt underbara täcke och sova tills jag vaknar. Imorrn är det lördag vilket betyder att det inte är Våra bästa år, vilket i sin tur betyder att det inte är någon klocka som ringer. Det känns som att det var ett tag sen jag inte behövde kliva före fan en lördagmorgon. Mys!

Inga kommentarer: