söndag, februari 13, 2011

three crazy dogs.

Är precis hemkommen från födelsedagsmiddag hos svägerskan och svågern. Mycket god mat och som vanligt var sällskapet exceptionellt bra. Deras söta lilla Allis blev överlycklig när både Tara och Zelma dök upp, dock var inte glädjen ömsesidig. Gullegrynet morrade mest och Zelma körde på om-jag-inte-rör-mig-kanske-hon-försvinner-taktiken. Fungerade inte särskilt bra, haha. Så sött!

Kvällens träning vilar jag ifrån. Har konstiga muskelkramper i baksidalår, så jag känner att det kan vara bra att vila lite. Har missat några träningar nu på senaste tiden, men har man klena leder är det inte så mycket att göra åt. Tror dock att jag ska fara till träningen i alla fall, men bara för att lämna en hemläxa som vi fått och sen titta på när tjejerna svettas. Ska tydligen vara ett redigt fyspass (hade dock verkligen behövt det) så det ska bli kul att se, haha. Men det är en timme kvar tills dess, så jag ska lägga mig ner en stund, tröttheten är inte att leka med idag, haha.

Inga kommentarer: