söndag, februari 27, 2011

this was very unexpected.

Det blev väldigt mycket ändrade planer. När jag sitter som mest i soffan hos mamma och laddar inför match, ringer de från jobbet (klockan är tio i fyra) och eftersom jag har jobbat väldigt, väldigt lite den här månaden var jag tvungen att ta på mig jobb.

Så det var bara att släppa det jag höll på mig (vilket visserligen var ingenting, så det var inte så svårt att släppa), packa väskan och köra till jobbet. Inga älgar, tack och lov, men jag var måttligt irriterad. Dels för att jag blev inringd så sent (nu kan jag inte klaga alltför mycket, för anledningen till att jag var tvungen att jobba kan ingen förutse) och dels för att jag är så jävla, satans trött hela jävla satans tiden.

På något sätt är jag ändå glad att jag inte spelar någon match. Med tanke på att kroppen inte är hundra och tröttheten som hänger över mig är det nog lika bra att vila från motion. Men jag var så taggad för match, men istället läser jag UNT. Det hade ju faktiskt kunna vara ännu värre, jag hade ju kunnat få läsa FK.

2 kommentarer:

thetoush sa...

check over herehe said Sourcecheck out the post right here navigate herethat site

Unknown sa...

he said 7a replica bags wholesale click to read more replica wallets you can find out more bags replica ysl