måndag, januari 17, 2011

what's up with the Swedish people?

Det blev att jag zappade mellan galan och handbollen. Är besviken på svenska folket för att Ferry inte kom högre upp än femma om Jerringpriset (och jag röstade, så jag drog mitt strå till stacken) och att längdherrarna inte vann är helt galet. Men de blev ju ändå galans kungar. Så klart!

Nu ska jag äta lite kvällsfika och se Harry Potter och Fenixordern. Yes, igen! Jag älskar Harry och hans vänner och den här filmen är en av de bästa (den senaste är helt klart bäst). Orkar inte ladda hem någon ny så då blir det en gammal, haha. Jaja, måste gå och se om ugnen är varm nu.

Ps. Vad tycker ni förresten om den "nya" bloggen? För en gångs skull är jag rätt nöjd, haha...

1 kommentar:

Jecka sa...

Äääännaaa. Vad gör du på lördag ? Typ sugen på en ferre eller nått ? ;) (du har ju kvar typ 1 cl martini hos mej, höhö) Kraam !