lördag, januari 01, 2011

welcome 2011.

Vad ska man säga? Nytt år. 2011. Trevligt. Ska bli spännande och se vad året har att bjuda på. Denna första dagen av det nya året tillbringas i soffan framför film. Nu ser vi Sällskapsresan 2 - Snowroller. Sedan ska vi se High school musical, haha. Det är så skönt att se lättsamma filmer dagen efter.

Gårdagen ska jag väl skriva några ord om. Vi firade in det nya året hos Lindberg i Munksund tillsammans med en massa människor. God middag från Hawaii (jag åt Black & White), en massa spel, JVM och dricka i massor. För vissa, haha. Jag var väldigt skötsam och det är jag tacksam för idag. Men det var en riktigt trevlig kväll och jag är rätt så lyckligt lottad som har så fina människor runt omkring mig. Ni är fantastiska!

ps. Det kommer att komma en sammanfattning av 2010, men just nu orkar jag inte. Så antingen senare ikväll eller imorgon. Men den som väntar på någonting gott...

Inga kommentarer: