torsdag, januari 06, 2011

walk the line.

Tjejfest hos Sandra har det varit ikväll. Mycket, mycket trevligt. Jag gillar typ er tjejer! Haha... Däremot var krogen blä. Inte mycket folk och dålig musik på dansgolvet (med undantag för typ tre stycken). Promenerade hem och jag är sjukt jävla glad att jag packade ner ett par byxor, mössa och andra skor. Lovely! Promenaden var rätt skön, men lite kallt på vissa ställen. Nu ska jag äta en smörgås och sedan sova. Sova, det är typ det jag gör mest hela tiden. Men sova bör man annars dör man!

Ps. Om jag inte hade rättat till alla stavfel (det har varit en del) hade ni fått gissa er till vad jag ville. Men jag var snäll och ändrade alla fel....

1 kommentar:

J sa...

Åhåå ett fylleinlägg. ;) Najs jobbat! Kunde d läsa allt så det var lugnt! Men du har glömt googla och logga omen sak som du lovade.. minsns du vad? Puss och kram, tack för förfesten iaf! :D