måndag, januari 10, 2011

this is going to be a lazy day.

Sov till kvart över elva imorse. Hade ställt klockan då. Tänkte ställa den på tio som vanligt, men jag var så dum att jag såg två filmer när jag kom hem igår (kom hem redan elva, tre och en halv timmes arbete är aldrig fel, haha) så det blev sent. Dumma jag! Men jag har vänt på dygnet och jag har väldigt svårt att vända tillbaka igen. Ovanligt för att vara jag faktiskt.

Har myst med Tara i soffan en stund innan vi gick ut och jag känner att så länge det är så här mycket snö behöver jag inte fara på gymmet. Vilken benträning jag får av allt plumsande, haha. Helt galet. Ikväll är det jobb igen och jag undrar om jag ska ta en riktigt latardag. Under täcket i soffan och något bra på tv. Skulle behöva diska, men jag orkar fan inte. Måste ju ändå städa bort julen, men den ska vara kvar till på torsdag (tjugondag knut) så jag kan ju lika gärna ta allting då. Jaja, nu ska jag se om jag hittar något bra att se medan jag myser under täcket.

Morgonens låt: X-Models - Två av oss (Har ingen aning om varför denna låt är i huvudet, har inte hört den på hur länge som helst, men den är där...)

Inga kommentarer: