torsdag, januari 20, 2011

things have been done.

Ja, nu har jag gjort en massa saker. Pratat med mamma bland annat. Det blev ett långt samtal, men det brukar det bli. Har även hunnit se herrarnas sprint, men eftersom jag nu är snällare än förut, behöver ni inte läsa om ni inte vill (vill ni däremot läsa kan ni göra det här).

Nu ska jag göra mig lite middag för jag känner att blodsockret inte är långt från botten. Puh! Vågar nästan inte ställa mig upp för jag vet inte om benen bär, haha. Jaja, middag och sedan ska jag ta en efterlängtad dusch. Efterlängtad i det avseendet att jag äntligen ska tvätta håret. Det är verkligen tur att det bara är jag och Tara hemma, för det är ingen trevlig syn just nu, haha.

Ps. Jag sov i nästan två timmar tidigare och det var hur jävla skönt som helst. Men nog är jag trött för det, men kanske - och det är ett stort kanske - kommer jag i säng tidigt ikväll. Men jag vet ju tyvärr hur jag fungerar, så jag blir inte förvånad om jag fortfarande är vaken kring tvåtiden.

Inga kommentarer: