onsdag, januari 12, 2011

there's so much going on in my life.

Distanstävlingen är över och det blev en spännande tävling. Tyvärr var det ingen av svenskarna som var med i spänningen, men det är det som är tjusningen med skidskytte. Nu ska jag snart åka till Bersika, där blir det middag och sedan träning. Tänkte att jag skulle vara smart att åka dit, dels för att slippa laga mat och dels för att Tara ska slippa vara ensam... Oj, nu ringde Elin och jag pratar med älskade på msn, mycket på gång nu, haha.

Samtalet med Elin är över, så jag ska prata lite med älskade innan jag måste dra. Jag hoppas att garaget är ledigt för det vore skönt att tina upp isboxen till bil. Fy fan alltså hur den ser ut... Jaja, det är en helt annan historia. Ska avsluta skrivandet här och skriva lite med älskade en stund.

Inga kommentarer: