fredag, januari 14, 2011

my girls are awesome.

Dagen har hittills varit helt okej. Först lunch/fika på stan med de bästa tjejerna i världen. En massa skratt och knasiga samtalsämnen, men de är fucking awesome! Sedan gasade jag hem och såg herrarna sprinta i Ruhpolding. Ferry bäste svensk på en åttonde plats, bra utgångsläge för jakten på söndag.

Har även vikt all tvätt som blev ren igår. Det var en hel del, men då var ju strumplådan tom, så det var ju inte så konstigt att det var många strumpor. Nu tänkte jag ställa mig och diska så att jag sedan kan lägga mig i soffan och bara invänta älskade. Någon annan får hämta honom för bensinen räcker inte till Kallax. Trist, men jag kan ju lika gärna vänta här hemma. Jaja, disken måste tas om hand för den gör ju tydligen ingenting själv.

Inga kommentarer: