tisdag, januari 18, 2011

it's me, I'm a freak, but thanks for lovin' me.

Idag klev jag upp tio. Hade till och med ställt klockan på tio för att jag skulle kliva upp, men jag vaknade faktiskt innan klockan ringde. Bra. Idag är det disk och städ. Känns som att jag städar hela tiden, men då är Tara inne i en lösa-så-mycket-hår-som-möjligt-period. Inte kul.

Dammsugningen får dock vänta en stund, för jag har ringt Rawi om vårat konstiga badrum (det rinner undan dåligt i badkar och tvättställ och toaletten spolar väldigt länge) och det är onödigt att dammsuga före de varit här och åtgärdat problemet. Däremot ska jag ställa mig och diska nu, för jag har ett nytt Greek att se och det känns bättre om jag gör någon nytta före belöningen.

Morgonens låt: Adam Lambert - Whataya want from me (Han är sjukt het och sjunger som en Gud.)

Inga kommentarer: