torsdag, januari 06, 2011

fighting justice.

Soffmyset har inte gjort mig besviken so far. Först såg vi Law Abiding Citizen. Har dock sett den en gång tidigare, men den är helt jävla fucking awesome så har ni inte sett den tycker jag ni gör det genast!

Sedan var det dags för skidskyttestafett för damerna. Herrarna slutade tolva igår och det får väl vara ganska bra med tanke på att två av de "stora" namnen var sjuka. Damerna hade en ny konstellation och förhoppningen var väl topp sex. Men vad händer då? Jo, de går och vinner! HEJA SVERIGE! Så jävla härligt.

Nu ska jag gå och "pudra näsan" innan jag lägger mig i soffan igen. Imorrn kommer ett nytt avsnitt av Grey's Anatomy och jag har glömt bort vad som hände innan uppehållet (verkligen chockerande att jag har glömt bort någonting, haha) så jag ska fräscha upp minnet. Förhoppningsvis går jag och lägger mig efter det, men jag kan inte lova någonting.

Inga kommentarer: