torsdag, januari 13, 2011

done for the day.

Jag blev ändå relativt effektiv trots tröttheten som hänger över mig. Har dammsugat, rollat sofforna (vilket inte har gjorts på alldeles för lång tid) och skrubbat badrummet. Puh! Nu är det egentligen bara disken kvar men jag orkar fan i mig inte ta den. Hinner göra det imorrn innan jag ska hämta älskade på Kallax.

Borde äta någon slags middag, men jag är inte hungrig. Det är väldigt konstigt tycker jag, men när jag är trött är jag oftast inte hungrig. Så jag får väl vänta och se om det blir någon ändring på den fronten, annars får jag väl helt enkelt hoppa över middagen (förlåt mamma). Hursomhelst brukar det ju bli en kvällsmacka. Jaja, jag ska se om jag hittar något som roar mig ikväll.

1 kommentar:

Moa: sa...

Haha det låter fantastiskt att få städa badrummet, jag kommer inte ha tid för det förrän nästa vecka. Blä. Såg hetingen där nere, tror jag måste se Harpers Island också nästa vecka haha! ;)