söndag, januari 09, 2011

almost everything is better than this.

FY FAN!!! Nu får det fan i mig vara nog med snö. Jag orkar fan inte mer. Har kört hem från Kallax och det var så jävla läskigt eftersom sikten var nästintill obefintlig. Gaaah!

Kallax ja, ska förklara den roadtripen. Det är ju nämligen så att min älskade har fått ett nytt jobb och nu är det utbildning för honom och de andra i Malmö. Men han kommer hem igen till helgen. Så det blir bara en vecka, i alla fall första svängen. Hursomhelst hoppas jag att flygningen går bra och att ingenting händer för det vore väldans tråkigt.

Nu ska jag äta lite och sedan fara på jobbet. Mora idag och då börjar jag ju inte förrän sju, så någon stress behöver jag inte känna. Skönt, för jag måste verkligen försöka komma ner i varv efter den där hemska körningen. Blä och fy och usch för snön.

Inga kommentarer: