måndag, januari 31, 2011

saving it for tomorrow.

Jag är inte riktigt färdig med städningen för jag råkade hamna vid datorn, haha. Men som jag sa till älskade, det är ju bra att sprida ut arbetsuppgifterna så att de räcker hela veckan, haha. Så imorrn gör jag det sista. Måste ändå skruva lite imorrn och då måste jag ju ändå dammsuga igen.

Möbleringen är nästan färdig. Jag har gjort det stora så att säga. Nu är det bara lite skruva och sånt kvar, så jag tänkte att jag visar resultatet imorrn när allting är färdigt. Nu måste jag äta någon slags middag. Älskade for iväg på körskolan (skoterkörkort), så jag får äta själv. Men jag är ju ganska van vid det, så det blir inga problem.

Älskade ja, han är hemma nu i några veckor. Tjoho! Men jag måste ju erkänna att det känns konstigt att han är hemma en veckodag, haha. Men jag vänjer mig nog ganska fort vid det också. Jaja, middag var det. Jag ids egentligen inte, men äta bör man annars dör man. Sedan vet jag ju att mamma läser bloggen och det är ju inte så bra om hon får reda på att jag hoppat över middagen, haha.

Inga kommentarer: