lördag, december 18, 2010

where's the end?

Jag blir fan galen på all den här jävla snön. Ursäkta att det blir samma sak på bloggen, men jag måste få skriva av mig. Det var drygt två decimeter snö på bilen när jag skulle hem. Så mycket har det fallit de senaste sju timmarna (det snöade ju inte när jag kom dit och jag var ju faktiskt lite sen), det är fan helt jävla sjukt. Jag vill inte ha mer snö nu. Det räcker.

Dock fick jag skratta lite när jag kom hem och gick ut med gullegrynet. Snön hjälpte faktiskt till lite där, så lite roligt med mycket snö kan det vara. Ibland. Väldigt sällan. Typ bara då. Jag fick lite inspiration till sista kapitlet i listan, så jag vill inte berätta vad det var hon gjorde för då avslöjar jag idén, men tro mig när jag säger att det var roligt.

På tal om listan, jag orkar inte lägga upp dagens kapitel idag. Ni får det imorrn, men jag tycker inte det spelar så stor roll när det kommer, bara det kommer. Eller jag vet ju inte om det är någon som läser och då spelar det ju verkligen ingen roll om det kommer något fler kapitel eller inte. Vem är ni egentligen? Ni får gärna lämna något spår så att jag inte bara skriver för mig själv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser i alla fall dina rader..//mamma
P.S. Din julklapp var jättebra..Kanon..

J sa...

Hej Anna. JAg följer din blogg (skulle inet säga dagligen men ganska ofta) då jag är på datorn. Skriver inte alltid någonting men tycker det är kul att läsa. Bor nämligen också i Piteå och är i ungefär sammma ålder ;) hihihi.. Puss och kram.
PS den där listan är jag såååå less. Men inte att läsa, bara att skriva!! ;)