torsdag, december 16, 2010

what's going on?

Jag förstår inte varför jag är så hemskt trött. Återigen somnade jag i soffan under skidskyttet. Det är helt sjukt. Sen ringde de från jobbet så jag ska dit och göra Norran senare. Det känns väl inte sådär superkul när jag är så här trött, men jag måste ju jobba. Jag får hoppas att jag piggnar till när jag väl börjar arbeta.

Skidskytten gick inte sådär superbra för de svenska tjejerna heller. Bäst var Zidek, som visserligen slutade på en sjunde plats, men hon kan så mycket bättre. Var Ekholm hamnade har jag ingen aning om eftersom jag somnade, men hon hade fyra bom och hamnade ganska långt ner, längre ner än Nilsson, som faktiskt överraskade idag.

Jaja, jag måste gå och tvätta håret innan jag ska hämta älskade på jobbet. Måste även hinna handla och äta middag innan jobbet. Det är inte bra att somna ifrån allting sådär. Allt blir så galet stressat.

Inga kommentarer: