tisdag, december 28, 2010

taking things into my own hands.

Herregud vad jag svettas. Note to self; Ha inte på dig fleeceunderstället när du skruvar! Jag håller på att flyta bort. Har skruvat upp en tredjedel av hallmöblen, men vi hade inga fler skruvar som passade, så jag får ta resten efter att jag varit och köpt nya. Men det ser bra ut hittills och jag är stolt över att det hänger rakt, haha.

Älskade har blivit förkyld så han är hemma från jobbet, men jag ids inte vänta på att han ska få fingrarna ur och skruva upp det, så jag tog saken i egna händer. Men nog kom han och brydde sig i alla fall och tack vare honom förstördes en av skruvarna (så egentligen är det bara tre skruvar av fyra som just nu sitter fast i väggen), att han alltid ska komma och bry sig, haha.

Jaja, jag ska klä på mig (kan ju inte gå ut i bara understället) och fara iväg och göra mina ärenden så att jag kan återvända hem och skruva upp resten och sedan dammsuga. Jag lovar att ta ett kort när allt är färdigt, så ni dels för se hur snyggt det blir och dels se hur jävla duktig jag är, haha.

Inga kommentarer: