fredag, december 10, 2010

the order of the phoenix.

Ja, då var även femte filmen sedd. Mycket bra film. Lite seg i början och jag började känna besvikelsen, men som det tog sig. Shit pommes frites! Jag kan ju säga att jag är sjukt sugen på att se nästa film, men icket. Klockan är mycket och egentligen borde jag krypa ner under täcket, men jag tänkte avsluta dagen med att se förra veckans Vampire Diaries, igen. Imorrn kommer ju ett nytt och jag vill ha det gamla färskt i minnet.

Visst nog skulle jag kunna gå och lägga mig och strunta i avsnittet (eller se det imorrn), men nu har jag ställt in mig på att se det och gör jag inte det kommer jag inte kunna somna. Hopplös, precis som jag skrev i förra inlägget. Sen är morgondagen ganska uppbokad med en massa trevlig tv (skidskytte) så det är bäst att göra som jag planerat så att ingenting blir galet imorrn. Äh, en smörgås och some handsome vampires! Yummie!

Inga kommentarer: