torsdag, december 23, 2010

new experiences.

Kvällsfikat gjorde varken från eller till. Lika trött som innan. Fan, jag hoppas verkligen att ingenting stör mig imorrnbitti för då blir det en tråkig julafton. På tal om julafton, för första gången i mitt tjugosexåriga liv kommer jag att vakna upp helt ensam på julaftonsmorgonen. Det känns lite trist, men jag vet ju att jag någon timme efter uppvaknandet är omringad av familj. Åtminstone mamma och storebror. Den lilla är ju kvar i Kanada. Så kan det vara.

Om ni undrar så är älskade i Jutis. Det är också någonting nytt. Sedan vi blev tillsammans har vi alltid firat jul ihop, men i år fick vi dela på oss. Väldigt tråkigt om ni frågar mig, men jag känner på mig att det kan bli en hel del jular framöver där vi får vara tillsammans. Han kommer ju hem igen på söndag, så det är ju inte så fasligt länge jag behöver vara utan honom. Nåväl, inga sidor. Får väl kolla lite webb-teve i väntan då.

Inga kommentarer: