torsdag, december 16, 2010

my first christmaspresent.

För två år sedan fick vi Darubare en låda julmat i julklapp. Jag tyckte det var lite konstig mat i den faktiskt, men jag blev glad över att få en julklapp även fast jag bara var vikarie.

I fjol fick vi en lite roligare julklapp, en ljudbokscheck. Jag tycker ju om ljudböcker så jag tyckte det var en mycket trevlig julklapp och i fjol var jag ju även anställd på procent, så därför fick även jag julklapp (de hade nämligen bestämt att inga vikarier skulle få julklappar).

I år har tydligen reglerna ändrats igen och vi vikarier får julklappar i år också. Jag är inte den som säger nej till något sånt. I år är det en låda julmat igen och jag gillar innehållet lite bättre än för två år sedan. Jag ska ta en bild och lägga ut på bloggen imorrn (har ingen kamera med mig och tror inte jag ids när jag kommer hem). Det är verkligen grymt att ha det här jobbet.

Inga kommentarer: