fredag, december 17, 2010

I'm going crazy.

Snön fortsätter driva mig till vansinne. För om det inte hade snöat så jävla mycket (nu lät det som att det har slutat, men det har det verkligen inte) hade de inte behövt köra med plogbilen sjutusen vändor och hade de inte kört med plogbilen sjutusen vändor hade jag fått sova ordentligt i natt.

Det är dock inte själva plogbilen som hållit mig vaken utan det är Tara. Hon har på senare år blivit riktigt livrädd för höga ljud (åska, raketer, plogbilar etc.) och eftersom plogbilen har kört sina sjutusen vändor har hon inte kunnat sova och med det drivit mig till vansinne. Hon har hoppat på ytterdörren (hon gör så när hon blir rädd) och vandrat omkring som fan.

Tillslut blev jag less på att inte kunna sova, så hon fick hoppa upp och sova med mig i sängen. Jag har satt ett sängförbud för lilla damen på grund av allt hår, men inatt (i morse snarare) orkade jag inte ha henne vandrandes, så jag gjorde ett undantag. Hon har sovit tätt, tätt emot mig så hon slappnade av och har sovit några timmar. Skönt för mig. Men jag hatar verkligen snön!

Morgonens låt: Busungarna - Tomten jag vill ha en riktig jul

Inga kommentarer: