söndag, december 26, 2010

home.

Nu är jag hemma i min lugna vrå. Lugnt är det i några minuter till tills sambo och hund anländer från Jutis. Jag saknar dem faktiskt litegrann. Ska kramas som attan. Både älskade och gumman ska få en kram.

Har varit duktig och packat upp allting på en gång. Annars brukar jag alltid låta det stå i flera dagar, men nu hade jag inget att göra, haha. Ska bli kul att skruva och dona i veckan. Fick ju en massa fina saker (som det finns bilder på, så var inte oroliga).

Sedan hittade jag en sak på rean idag; en vinterjacka. Så jävla nice. Halva priset, så det blev nästan gratis. Dock är den röd och jag har aldrig haft en röd jacka, men det fungerar säkert lika bra. Den är varm och täcker rumpstackaren och det är huvudsaken.

Ikväll ska jag jobba. Känns väl sådär, hade väldigt gärna legat i soffan och myst med familjen, men om jag känner min älskade rätt så kommer han sitta vid datorn hela kvällen (han har ju inte kunnat det sedan i torsdags, hemska tanke, haha) så då är det ju lika bra att jag far och tjänar lite pengar. Jaja, jag ska se om det finns något jag kan göra i väntan på kramkalas.

1 kommentar:

Tuvstarr sa...

Hej där i Piteå,
vet inte på riktigt hur det gick till att jag hamnade på din blogg, men nu är jag här och då ska jag läsa lite, vad du skriver om. Önskar dig en glad annandag jul, även om den nästan är förbi och du har att jobba ikväll.
Hälsningar från Tyskland.